Amalan Cinta Berahi

Wednesday, September 17, 2008 by Administrators

Amalkan Kalau Hendak Kemana-mana , Kalau Ada Hajat Boleh Dituju Pada Orang Sebut Namanya , Untuk Umum Sebut Perkataan Umat Muhammad Sahaja....
Amalkan Kalau Hendak Kemana-mana , Kalau Ada Hajat Boleh Dituju Pada Orang Sebut Namanya , Untuk Umum Sebut Perkataan Umat Muhammad Sahaja

Bismillah Hi Rahmanirahhim

Aku Titek Kanching Pecah, Aku Berjalan Sundal Mengamit, Aku Berjalan Digerakkan Allah, Aku Berjalan Digerakkan Muhammad, Bergerak Pintu Bumi Tujoh Lapis, Lagikan Tergerak (nama) Umat Muhammad, Kaseh Sayang Pada Aku Seorang, Berkat Aku Memakai Hikmat Cinta Berahi, Yang Panjang Dipendekan, Yang Berat Diringankan, Yang Tinggi Direndahkan, Yang Jauh Didekatkan, Berkat Aku Memakai Hikmat Cinta Berahi, Berahilah (nama) Umat Muhammad Kepada Aku, Semua Umat Muhammad Tundok Kaseh Gila Pada Aku Seorang , Gila Siang Gila Malam, Gila Tujuh Sekali Sehari, Chaya Bintang Timor Semakin Tinggi Semakin Chaya, Chaya Naik Ka Mukaku, Chaya Melimpah Katubohku, Chaya Allah Chaya Muhammad, Chaya Baginda Rasullah, Setajab Kata Guru, Makbol Kata Allah, Berkat Doa La E Lah Hail Lallah Muhammadda Rasullah

Filed under having  

3 comments:

meputra said...

salam tua, adakah bacaan ini akan menggunakan perantaraan makhluk halus.. dan apa kesannya jika tersalah baca.... jika ianya semata2 doa meminta kepada Allah izinkan saya mengamalkannya

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

mohon izin ngamalen ilmu allah